Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dagmar Berkheij - WaarBenJij.nu Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Dagmar Berkheij - WaarBenJij.nu

Daar gaat ie dan!

Door: Dagmar

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

25 Januari 2013 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan bij de gate, te wachten tot ik mijn avontuur kan beginnen. Ah, ik kom er nu achter dat ik bij de verkeerde gate sta. Ik vond het al zo raar dat ik tussen allemaal Britten stond, in plaats van Turkse mensen. Gelukkig heb ik nog tien minuten om er te komen, ik moet het wel spannend houden natuurlijk.

Foto's uploaden lukt nog niet echt met m'n telefoon, daar ga ik me nu even mee bezighouden. Hopelijk kan ik snel een blogje maken als ik in Ghana ben!

Groetjes, Dagmar

  • 26 Januari 2013 - 16:39

    Mlijn:

    Haha Dagmar! Gelukkig is het goed gegaan :)

  • 29 Januari 2013 - 20:35

    Angela De Mooij:

    Hoi, Dagmar gelukkig heb je de goede gate gevonden, anders was je natuurlijk nooit
    in Ghana aangekomen. Gelukkig ben je Instanbul niet gaan verkennen wel zo veilig
    voor je. Geniet ervan. Ik hoop gauw weer zo'n typisch Dagmar berichtje te lezen van je.

    Groetjes Angela en de rest van de labzwanzen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dagmar

Actief sinds 22 Nov. 2012
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 19137

Voorgaande reizen:

26 Januari 2012 - 31 Maart 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: